Resume 2009 del 2

Min 21 års dag firades med familj och älsklingen. Och dagen innan med brudarna.






Firade mig och Maja hos Maja med lite fest



Hanna hade "hej då" fest eftersom hon flyttade till Gamleby.





Var och fiskade kräfter vid Änghultasjön.



Augustifesten i Norrhult

Fest i Mandas lägenhet, september



En del klassfester har det blivit också. Men här va jag och Sanna ute en kväll i september.


Oskar skaffade lägenhet.



Inflyttningsfest hos oskar



Festade hos Frida och Fredrik en helg i oktober.'



Jag och Sanna var på stallarna en kväll i oktober


Var på öland en helg i oktober med Ida&Björn, Ann-jet&Viktor, Hanna, Dennis


Var i Gamleby hos Hanna vid Hallowen i oktober, men de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.



Jag var på make up rådgivning på make up store i november



Jag, Ida och Manda var i Gamleby och hälsade på Hanna en helg i november. Vi fotade i en uppbyggd fotostudio, festade och umgicks.





Vaccinationen av svininfluensan drabbade mig också.

Manda vann "Modell för en dag", så jag fick hänga med :). NOvember




Pepparkaksbak och Lussekattsbak i början av december.
¨



Jag&Oskae var på Winnerbäck med Ida och Björn i Jönköping i december.




När Manda fyllde år hade hon Barbie och Ken fest december




Julen firades med alla släktingar. Med god mat, trevligt umgänge och fina julklappar :)



Juldagen var vi hos Maja på förfest, sen blev det utgång och hotellet :)





Det nya året 2010 firade vi in hos Oskar och (mig) i Norrhult.


När man tänker tillbaka såhär så har det verkligen hänt en hel del detta året i ens liv. Och jag tror att detta kommer vara lika livfullt också.

Ha ett bra år, för det tänker jag ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0