Pulkaåkning i Hörjesås

Igår åkte jag och älsklingen pulka med Bjrön och Ida ute i Hörjesås. Först testade vi på sten trappan ner från engdalskulle. Eller killarna testade den först, medans jag och Ida tyckte den såg livsfarlig ut. Men sen blev jag riktigt sugen på att åka så då gjorde jag de. Det var inte alls så farligt, det var riktigt roligt :) Sen vandrade vi vidare till en annan backe, eller rättare sagt en väg. En väldigt bra väg :)

 


 

Wiie va det går i backen. haha. Full fart ner :)



Grabbarna bygger gupp i backen..



Fråga mig inte vad han gör. haha.



Jag och älsklingen innan vi ska åka ner för backen tillsammans i samma pulka.
Det gick jättesnabbt och var jättekul. Men fick så jäddra mycket snö i ansiktet så jag såg knappt någonting. Men det gick ändå :)



Grillning vid ett cementrör. Så gott med grillad korv, men frös typ ihjäl om mina fingrar.



Innan vi gick hem gjorde jag och Ida varsin snöängel. Min till vänster och Idas till höger..
Efter en helt mysig dag i backen me underbara vänner, va man rätt så trött.
Men det var de värt, hade en toppen dag :)




Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-01-07 @ 22:47:14
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0