ledig idag

Idag är det onsdag och det innebär en dag med ledighet.
Kommer vara ledig alla fredagar och de flesta onsdagarna också.
Känns väldigt skönt faktiskt :)
Så idag har jag varit och handlat, gick innan på morgonen.
Och jag undrar verkligen hur mycket det hann snöa under den tiden jag var iväg.
Tycker det har kommit väldigt mycket snö nu, vill inte ha mer snö. Tycker det som är räcker.
Och att det kan vara kvar ett litet tag till så jag hinner ta några fler runder med skidorna.
Blir nog en tur i helgen ser det ut som i alla fall. Hoppas hoppas :)
Har kommit på att det är rätt så jobbigt att gå och handla, särskilt när man ska handla så mkt.
Det har varit lite tomt hemma hos mig nu med mat, så då köpte jag rätt mycket. Sånt som håller sig länge och sånt man kan frysa ner då. Rätt skönt att ha lite variation i frysen.
Som sagt pengarna kom idag, härligt härligt. Behöver man inte vara jätte fattig längre.
Men ska spara lite pengar denna månaden, kan behövas.

Och nu har jag vikt den tvätt som jag tvättade igår, ska bara få in allt nu också.
Känns som jag måste byta plats på lite kläder så att allt för plats. När man inte har så stort utrymme till kläder får man göra det bästa av situationen och omorganisera lite. Hoppas det går i alla fall. Va inte längesen jag gjorde en utrensning så, vill ha kvar det mesta.

Ska laga mat sen, blir ngt lite mer avancerat nu när man har tid till det.
Ska hinna med och plugga lite med, och sen ska jag gå på afropowerdance. Ska bli så kul :)
Funderar på att ta bussen dit och gå hem. De ät ju så mkt snö nu och jag har ju redan varit ute och gått idag.
Men får se hur det blir. Cykla vill jag i alla fall inte göra. Känns rätt farligt att göra nu. Men ändå är det jätte många som gör det. Kanske bara jag som är nojig.

Och ikväll är det både Andra Avenyn och Robinson hur ska detta gå i Frökens planer. Hm? Blir nog Robinson först i alla fall. Andra avenyn kan jag ju kolla på när Robinson är slut på Internet. Så får det nog bli :)

Ha en bra dag.

Puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0