kursstart och träning

Idag har specialpedagogiken börjat och som det är när alla nya kurser börjar så är det väldigt mycket info att ta in första dagen.
Men jag tycker att denna kursen verkar väldigt intressant och den ska bli rolig att läsa.
Detta ser jag fram emot :)

Annars har dagen varit rätt lugn.
Gått i skolan mellan 10-15.
Sen har jag och Ida varit och gymmat. Det var riktigt gött faktiskt..
Härligt att va igång med träningen riktigt igen. Och på onsdag blir det förhoppningsvis afropowerdance :)
Det var riktigt längesen, är reserv 4. Men tror jag får en plats tills på onsdag.
Håller tummarna i alla fall.
Älsklingen kom i em/kväll också. Så efter jag hade gymmat lagade Oskar mat som vi sedan åt.
Kebab med pommes det var jummi :). Sen har vi tagit det lugnt. Är rätt trötta.
Ska gå göra mig i ordning och göra älsklingen sällskap.

Hoppas jag får pengar imorgon också, är riktigt fattig ska jag säga er.
Så lite pengar skulle inte sitta fel.

bye bye.

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0