Första dagen i skolan

Då var första dagen i skolan avklarad. Och det känns bra, och med det innebär det att jag inte har några mer lektioner i hälsopedagogik. Att denna kurs är avslutad :) Bara att vänta på betygen nu. Men har 2 lektioner kvar i utomhuspedagogik, måndag och tisdag. Så det känns bra.

Sen fick jag veta idag att vi är lediga 1,5 vecka mellan denna kurs och specialpedagogik som jag ska läsa. HUr gött är inte det? Man tackar aldrig nej till lite ledighet :)

nu ska jag snart bege mig till Norrhult och älsklingen. Ska bara packa de sista, sen ska jag handla på vägen också. Mys hos älsklingen sen <3.

Imorgon ska jag, Hanna, Ida och Maja gå på revyn. Manda är ju med där. Och i år ska hon göra olika roller, annars brukar hon vara med i baletten. Så det ska bli jättekul att se. Längtar :) Och innan det ska vi nog å ut och äta. Ska bli en mysig kväll me brudarna.

Puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0