För jag har vinden i ögonen och snö överallt

Jippi, eller inte. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag kan jag ju säga. Tyckte jag var ute i väldigt god tid till att åka med bussen till träningen. Men när jag kom dit var det knökafullt i bussen och fler skulle på, det var redan folk som stod i bussen. Så jag kände att ne jag går då istället, men jag fick stressa som bara den. Var ju lite sent ute för att gå, så jag gick/sprang nästan hela vägen. Men som tur va kom jag fram. Jippi :) Och kunde köra afrpowerdance.. Shit va kul det var alltså :) Me like :). Sen skulle jag ta mig hem också, och då hade de ju snöat ännu mer. Vill inte ha mer snö nu. Och dessutom var det typ snöstorm också, så jag fick plumsa i snön och ta mig hem med motvind i ansiktet. Inte så skönt. Men det gick. Och nu har jag duschat och ätit lite, sen skulle Ida kommit hit vid 6. Men hon hade inte mått så bra så hon sov, men nu tror jag hon kommer. Så vi kan göra det vi skulle. :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0