duktiga jag :)

Tycker jag har varit rätt duktig idag än så länge. Var ute och gick en promenad innan på morgonen, så skönt att komma ut så tidigt. Man piggnar till bättre då :). Sen tog jag tag i städandet inne på toaletten, så nu är verkligen allt där inne skinande rent. Känns så bra när det är rent och fint runt omkring en. Och nu snart ska jag diska också.. Sen blir det nog lite lunch och sen dusch. Och så ville Sanna att jag skulle tona hennes hår, så det ska jag göra sen också. Får se när bara, men som sagt. Varken hon eller jag hade inte så jättemycket annat på schemat idag så.

Får höra av mig till henne snart, så vi kan bestämma en tid.
Sen ikväll blir det ju fest, är inte jätte jätte taggad. Men lite :)

ha en bra dag

puss puss//sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0