dagens träning

Har varit ute på vinterns första skidtur idag. Och det var riktigt nice. En timmes skidåkning blev min träning idag, och det känns att man inte har tränat på ett tag. Men imorgon blir det en ny tur igen. Så himla kul att åka skidor, verkligen. Love it :). Gick så snabbt i backen sista varvet på rundan så att min gröna "fina" dräkt knappt syntes att den var grön.. haha..

Annars har dagen varit lugn. Läst min bok, fixat lite och fört över bilder och lite sånt på hårddisken, åkt skidor, tagit det lugnt och gjort fruktsallad. Det var jummi :).

Och nu ska jag fixa lite kvällsmat, börjar bli lite småhungrig. Få se vad kylskåpet har att bjuda på :)

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0