Början av 2010

Nyårsfirandet var väldigt lyckat faktiskt. Trevligt sällskap, god mat, roligt spel vi spelade, massa snack, massa dricka och massa musik. Helt enkelt en kanon bra kväll :)
Tänkt göra en liten resume av mitt 2009, men de får bli när jag kommer till Växjö och mitt internet. Där jag kan koppla upp min dator, där jag har bilder och hela mitt liv. haha.

Hemtentan är just nu inskickad, har blivit lite plugg på den nu dom senaste dagarna. Men tack och lov har jag varit rätt så mycket ledig också. Det behövs verkligen. Skönt att ha hemtentan gjord, hoppas det duger. Så tills på torsdag ska jag inte göra någonting som innebär skolarbete. Ska läsa i min bok som jag börjat i, och förhoppningsvis kanske jag hinner läsa klart den. Har redovisning av hemtentan på torsdag, sen ledig på fredag och sen börjar skolan på riktigt nästa måndag.

Har blivit förkyld nu också :(, inte så himla kul. Är helt seg typ, men hoppas det går över snart.

Nehe nu ska jag och älsklingen bege oss hem till honom och mysa <3

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0