regn regn och åter regn

Ja vet inte hur mkt det har regnat idag. Många gånger i alla fall. Nästan varje gång man har kollat ut.
Men lyckades komma undan det innan idag när jag gick min promenad. Snacka om rätt tajming :). Känns att hösten är på väg nu, sommaren gick alldeles för fort. Fast han med rätt mycket ändå. Men eftersom jag jobbade 6 veckor hann vi inte göra så mkt, inte i veckorna i alla fall. Men blev Öland tre gånger, Ven, Tyskland, Göteborg och massa annat mys. Och jag prickade verkligen in den bästa veckan på sommaren och ha semester på. V. 27 var nog det varmaste och finaste veckan på hela sommaren. Då var jag och älsklingen på Öland och på Ven. Underbart :)
Men nu får man se fram emot hösten istället, längtar faktiskt allra redan. På alla dessa mysiga mörka kvällar med tända ljus.

Nu har jag fått in det mesta i garderoreb. Skönt, men riktigt slut är det inte än. Men tar det sista imorgon, kanske lite mer senare ikväll. För nu ska jag och Ida åka och handla mat. Sen laga den och mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0