det senaste

Längesen man skrev här nu, men kommer förhoppningsvis bli bättring på det nu framöver när man börjar skolan igen och är hemma i Växjö i sin egna lägenhet igen.
Hänt mycket på senaste tiden, både roliga och bra och tråkiga saker. Men det är väll så det ska vara kanske, men så mkt tråkigt som hände i helgen i Norrhult på en och samma gång trodde jag aldrig kunde hända. Usch. Tänker på alla berörda, även att man inte kände människorna är det väldigt hemska saker som har hänt som man blir berörda av.

Sommarens jobb på Ädelfors är också över, sista veckan jobbade jag ju natt. Och det gick väll sådär. Gick jättebra när jag var där, men när jag skulle sova efter första natten gick det inte så bra usch. Det var jobbigt. Men sammanfattningsvis har det varit en väldigt bra jobbsommar, ser fram emot fredag då jag kommer få en fetinglön därifrån :)

Förra veckan var älsklingen ledig, även jag. Vi tog det lugnt och bara umgicks med varandra. Var i Gbg en sväng också, bodde på hotell, åt gott, shoppade och myste som bara den. Riktigt skönt att komma iväg lite :)

Och nu är jag i Växjö. Kom hit igår och ska vara här till imorgon kväll tror jag. Skönt att va här lite innan skolan börjar och komma iordning och så. Det är en hel del kläder som ska packas upp och sådär. Kände lite igår kväll att jag inte visste var jag skulle börja. Det var så mycket i lägenheten så man knappt kom fram. Men nu idag har jag äntligen kommit igång. Både rensat och plockat in.

Var och tränade igår också, så himla skönt att vara igång igen. Inte kunnat och hunnit med och träna så mkt i sommar ju.
Men nu ska det bli ändring.

Nehe tillbaka till att packa upp.

ha en bra dag :)

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0