livet leker

Skolan går bra, kärleken går bra, allt går bra :) Ja livet leker för fullt hos mig. Trivs som fisken i vattnet :)

Idag har det varit en stressig dag känner mig. Var ute och sprang på morgonen, sen duschade och gjorde mig i ordning. Sen stressa iväg till frisören och fixa frissan. Sen hem packa väskan för skolan, åt en macka sen iväg för utomhuspedagogik där vi fick slöjdkunskap :) Riktigt roligt. Sen hem igen laga mat, ta det lite lungt, sen skulle jag fixa till min effekt hos frisören som blev lite konstig. Men nu är jag jätte nöjd. Och kvällen har varit helt okej också. Varit ute och gått med Sanna och hennes hund som hon är hundvakt åt. Så himla söt hund alltså. Man blir ju nästan kär.. haha

Nehe ska väll vika min tvätt som jag tvättade i helgen, sen blir det nog sängen. Känner mig rätt trött efter denna smäckfulla dag..

Saknar mina underbara brudar :(

Ha de så bra..

puss puss//Sandra

Ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dig med tösen <3 Hoppas vi hinner ses på onsdag och att du ska med på lördag.

2009-09-29 @ 01:01:58
URL: http://idalindahls.blogg.se/
Postat av: Miss Hanna

Älsk , saknar dig med <3 Men skönt att höra att allt verkar fint med dig iallafall ;)

2009-09-29 @ 23:21:55
URL: http://thecellardoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0