Jag kan om jag bara vill

Det är bara att ta sig i kragen och börja. Terminens första seminarium är avklarat och det känndes jätte bra. Det var ett väldigt bra och lärorikt seminarium. Nu är det nya tag som gäller. Ska skriva en uppgift i hälsopedagogiken och den ska vara klar tills på torsdag. Så det är bara till att börja. Är ledig imorgon så lär ju börja imorgon i alla fall, eller skulle va riktigt skönt om jag kom en bit faktiskt.

Helgen har varit jätte bra. Har både gjort det ena och det andra. Myst med älsklingen, myst med Ida & Björn, festat med mina underbara brudar, kollat på Frida när hon spelade fotboll och vann, varit på Ullared med älsklingen. Så jag hann med rätt mycket faktiskt. Kortfattat innehöll helgen nästan allt man kan önska sig :)

Nehe ska lägga mig nu tror jag. Ska upp tididgt imorgon och gå en promenad innan jag ska tvätta. Sen blir det till att plugga, plocka i ordning alla saker från Ullared, sen framåt kvällen träffa älsklingen. <3

Godnatt

PUss puss//Sandra



Jag kan om jag bara vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0