Äntligen :)

Nu har jag också lyckats med min blogg. Innan har det varit Hanna som har fixat allting, jag har varit så dålig så jag har taagit in proffs ;). haha. Hon är så duktig så. Men nu blev jag inspirerad att fixa till min lite när Ida hade fixat sin blogg så fint. Och det var inte så svårt när man väll hade kommit igång. Bara man läste hur man skulle göra och tog det sakta och säkert. Så blev resultatet kanon :)
De är bara en sak nu som jag inte riktigt kan än. Men får väll höra mig för och se om inte någon kan hjälpa mig :)

Har varit hos Sanna och kollat på Idol nu ikväll. Det var mys. Sen när jag kom hem gjorde jag fruktssallad och kollade på Andra Avenyn. Var ju så himla sugen på fruktsallad så jag var tvungen att göra det :)
Annars har dagen varit helt okej, har kännt mig på jätte bra humör. Hösten kanske inte är så trist och deppig som alla säger? Eller jag ska inte säga för mkt, det kan ju ändras.

Nehe nu ska jag krypa ner i sängen och ringa till min älskling. Sen ska jag sova :)

Godnatt.

puss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: Miss Hanna

Jätte snygg blogg du har fått nu ;) Kul att du lyckades förstå själv hur man gör , inte så svårt när man väl förstått ;)

2009-09-29 @ 23:25:55
URL: http://thecellardoor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne det var inte så jätte svårt. Men har inte förstått riktigt hur man fixar många bilder i sin header, så som du hade gjort innan :S. Men de kanske kommer.

2009-09-30 @ 08:57:20
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0