söndag

Jaha då har en helg gått igen. Men haft en jätte bra helg me mys, fest och slappande.

På valborg var det fest hos Hanna i stan, med massa trevligt folk. Grillade och så först utomhus. Det var riktigt mys. Sen gick vi bort t brasan och kollade in den. Sen blev det fest för hela slanten igen hos Hanna. Kortspelande, massa snack och drickande. Det var mycket trevligt, saknade dansandet lite. Men jag överlevde. ;)

Fredagen var mycket mycket lugn. Vaknade hemma hos Björn runt 11 tiden eller ngt sånt. Sen blev det kebabpizza till frukost. Det var jummi och välbehövt. Sen åkte jag och älsklingen hem till Näshult. Låg och myste och stekte i solen. Det var riktigt gött. Kvällen var lugn, var helt seg hela dagen usch. Men hann med och baka lite kaka också. Det var gott:)

Igår så stekte jag lite till i solen, måste ju passa på när det är så himla gött väder ju.:) Sen packade jag och älsklingen ihop lite fika och begav oss ut på picknick. Vi gick bara ner till sjön men det var mycket mysigt. Fikade, myste och solade lite. Mycket trevligt. Sen på kvällen åkte vi in t Vetlanda för att kolla på crousingen med Ida&Björn Hanna&Anton, Teddy&Karin, massa fina bilar var det. Men det blev lite långdraget där i slutet. Men tur att några tyckte det var skoj. Satt på ceylan och kollade på alla bilar, dom andra drack lite öl och så, medans jag drack cola. Skulle ju köra hem sen på kvällen, och hämta mina bröder också. Så så fick det bli. Efter vi varit på stan gick vi upp t Björn och spelade lite spel och myste. Mycket trevlig kväll brudar och grabbar:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov väldigt länge idag faktiskt. Opps. Men det kan behövas ibland. Har kollat på film me älsklingen. Sen åkte vi till Åseda och hämtade pizza till alla. Och nu tror jag att ja och älsklingen ska mysa ner och i en filt och kolla på film. Sen blir det nog promenad om jag får med honom ut. Hoppas det.

Nehe nu ska ja ge min älsklingen världens största kyss. För det är han värd. <3

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0