sängen väntar

Dagen har bestått av plugg, vila och en löprunda :)
Jag  och Ida har suttit me arbetet från 8 till 16.30. Så duktiga vi är. Fick mycket gjort även idag. Gött gött. Tar nya tag imorgon igen. Var helt slut när ja kom hem. Åt middag, sen la ja mig och vilade en stund. Det var skönt. Sen gjorde ja klart en annan uppgift och sen blev det en löprunda me Ida. Det var riktigt gött. Och som dom senaste gångerna klarade vi hela rundan idag också :)

Bara 1 och en halv vecka kvar nu till sommarlovet. Shit va skönt det kommer bli. Längtar som bara den. Men snart så, snart är den härliga sommaren här :) Och då kommer jag vara den lyckligaste flickan i världen <3




Mysig bild sen utflykten i söndags..

Ha de så bra gott folk.
puss puss




Om du bara vill så säg till, jag kan vara din vän när natten faller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0