plugg, plugg, plugg

Japp dagen har bestått av endast plugg. Så känner mig rätt utpumpad på energi nu faktiskt.
Känner att jag går på någon sorts över energi för tillfället. Och de kommer ja nog göra tills skolan är slut. Känner att jag har noll motivation till att plugga, vill verkligen vara ledig nu mer än något annat. Men den där överenergin är rätt så bra faktiskt. Eller de funkar för ett tag i alla fall, skulle aldrig palla att gå på den jämt. Usch.

Helgen som var gick väldigt snabbt, men kortfattat var den väldigt bra :)
Fest på fredagen hos Manda och Louise, sedan hotellet. Det var mycket trevligt och skojigt.
Lördagen var jag mycket seg, orkade typ inget förrens sent på em. haha. Älsklingen kom runt 3 tiden :) På kvällen åt vi tacopaj som ja hade gjort sen kollade vi på robinson och Eurovision Song Contest. Det var mysigt.
Söndag var också rätt så lugn. Jag och älsklingen var på utflykt ute i det gröna i Näshult. Det var väldigt mysigt. Sen på kvällen blev de lite fotboll, plugg och film.. Sen somnade ja gott i älsklingens famn. <3

nehe nu blir det sängen, ska upp tidigt imorgon för att jobba på vårat fördjupningsarbete.
godnatt.
puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0