Dålig uppdatering?

Japp lite dålig uppdatering har det varit här. Men har varit väldigt mycket den senaste tiden faktiskt. Och när de har varit lite lugnt har ja inte orkat skriva ngt här ;)

Är så himla mycket plugg nu. Vi har ett stort fördjupningsarbete som jag och Ida håller på med för fullt. Har kommit igång och skriva på datorn nu i alla fall, efter ha letat efter massvis med litteratur. Så det känns skönt att va igång nu i alla fall. Kollade innan att vi ska ha 15-18 sidor, men i dom sidorna igår första sida, innehållsförteckning och referenslista. Så allra redan har vi skrivit 3 sidor. En bra början:). Sen har jag en annan uppgift där jag har gjort klart halva. Ska sitta me den lite nu på fm, sen vid 1 är det seminarium om Dilemma. Så ska läsa lite om det också. Sen efter de blir det lite skrivande på det stora arbetet igen:).

Helgen som har varit var väldigt lugn och skön. Kännde att jag behövde de. Fredagen pluggade jag hela dagen. Duktig som jag är:) sen på kvällen blev de väldigt lugnt. Oskar var ute och festade så jag var hemma oc fixade lite i lägenheten och kollade på tv och så. Skönt att va själv ibland också efter en stressad vecka.
Lördagen började me att ja vaknade i älsklingens famn. Så mys <3. Gick upp och bakade bröd och Oskar låg kvar och vilade. Kan säga att han inte var så himla pigg. haha. Sen åt vi frukost och duschade och gjorde i ordning oss. Sen blev det stan en sväng. Köpte strumpor, smink och ljus. Så shoppade inte så värst mkt. Sen åt vi middag nere på stan också. Var en solig och mysig dag på stan, hyrde några filmer och köpte mat också till kvällen. Kvällen var jätte mysig. Fixade våran mat. Det blev revben, vitlöksbröd och massa frukter. Jummi. Kollade på film och så blev det mys på högsta nivå <3
Söndagen åkte vi till Norrhult. Älsklingen klippte gräset och jag pluggade och solade. Sen åkte vi till Näshult och kollade på fotboll. En rätt tråkig match och kallt var det. Men men. Sen gjorde jag och älsklingen kvällsmat för vi var ensamma hemma hos honom. Sen blev det film och mys. Love it <3

Igår satt jag och Ida me fördjupningsarbetet hela dagen. Eller till halv 5 satt ni. Så duktiga så:). Sen åkte jag till Norrhult och kollade på fotboll. Det var ju derby mellan Norrhult-Åseda. Men var inget toppen väder att kolla på fotboll i, rengnade och var ruggigt. Och de värsta var ju att Norrhult förlorade. Tråkigt :( men men så kan de gå.

Nehe nu blir det lite plugg, undra om man kan sola lite i dag kanske?.:)

Ha de fint.

puss puss



Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0