Bara jag som vill ha sommar och lov?

Kortfattat har dagen varit seg och tråkig.
Åkte med bussen från Näshult till Vetlanda idag på morgonen, sen buss från Vetlanda till Växjö. Blev många timmars bussresande där. Men det var skönt, satt och sov en bra bit. Gött. Idag har jag och Ida börjat med vårat fördjupningsarbete inom hållbar utveckling, som ska handla om avfallshantering. Visst låter de jätte spännande? Eller inte, men skönt att va igång nu alla fall. Har suttit me de några timmar i dag, sen har jag gjort halva av en annan uppgift. Känns skönt, längtan efter lov blir bara större och större. Men har hämtat lite nya krafter nu så hoppas att jag ska klara av det sista nu innan lovet. Håll tummarna för mig. Vädret har varit helt trist idag också, usch. Vart tog de fina varma vädret vägen? Hoppas de kommer tillbaka snart igen.

Var och handlade lite mat innan me Ida, sen lagade ja mat. Kycklingsoppa med curry blev det. Det var jummi. Sen var ja och Ida ute och sprang. Så himla gött. Och även idag klarade vi hela rundan. Vi är så himla bra:) Blir kanske en runda imorgon me. Har inga lektioner denna veckan, men det blir ju massa plugg ändå. Men men, så är de.

Igår var ja hemma i Näshult och pluggade en hel del, jobbade lite, firade brorsan som fyllde år och var på fotboll. Skönt att va hemma lite ibland.

Längtar så in i till Allkårsfestivalen. Wiiie kommer bli så himla kul:)

Nehe nu blir det sängen, är så himla trött..Gäsp...

förresten är ja väldigt sugen på att baka bröd snart igen. Det är ju så himla gott me nybakat bröd. Jummi:)

ha de så bra. puss puss



Nu tar vi våra sista krafter som är kvar och ger gärnet på detta arbete. Snart är det sommarlov, så det klarar vi bruden :)


Kommentarer
Postat av: Majsan

Nej verkligen inte bara du..

Längtar ihjäl mig efter lov å lite vila ..

men snart då . ;)

2009-05-11 @ 14:41:51
URL: http://backler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0