tillbaka i Växjö

Jaha då var man tillbaka till Växjö och skolan igen. Efter 4 veckors praktik. Känns skönt att komma tillbaka på ett sätt, men tråkigt och jobbigt med alla uppgifter som ska skrivas och lämnas in. Saknar vfun lite me faktiskt. Har varit 4 bra veckor på nottebäcksskolan.:)

Var ju riktigt sjuk för 2 veckor sedan. Det var riktigt hemskt usch. Känndes inte bra att missa så mkt på vfun. Men så är det, mådde verkligen inte bra. Så de bästa va att va hemma och bli frisk och det blev jag till slut. Men nu har jag blivit lite förkyld:S usch. Men bättre att va de än att må så himla illa.

Helgen har varit helt underbar.
Fredagen kom brudarna hit. Manda, Ida, Hanna och Frida. Vi var hos Ida och förfestade. Trevligt som bara den. Va riktigt längesen jag festade så det var på tiden. Hade grymt skoj, massa härliga skratt och massa snackande. Sen stack vi ner på Grace och det var också jätte kul. Me förfesterna är ju alltid roligast. Tack för en underbart rolig kväll babes.
Love you<3
Lördagen
Dagen började med att jag, Frida och Manda vaknade och hade sovit i min 120 säng. Var lite stell och lte bakis. Men det gick bra sen att komma upp till slut. Sen när vi hade fixat oss åkte vi ner på stan en svöng. Sen när vi varit där en stund åkte vi hem. Eller jag blev avsläppt hos älsklingen. Så på kvällen badade vi badkar och mös. Var bara så himla trött så jag somnade väldigt tidigt.
Söndagen vaknade jag av att jag hade jätte ont i halsen och var snörvlig. Usch det var inte kul. Men det fick gå ändå, för vi skulle på dop idag. Oskars kusin döptes. Sen stannade vi kvar och fikade hemma hos kusinerna. Em/kvällen blev lugn. Läste lite och kolllade på tv me älsklingen.

Har haft redovisning idag om en lektion vi hade på vfun. Var nervös hela dagen typ, men sen när jag redovisade gick det jätte bra faktiskt. Som tur var:) Skönt att ha det avklarat.

Imorgon komma Frida och Manda till stan, så jag och Ida ska ner och ta en fika och så. Trevligt trevligt:)

Nehe ska äta kvällsmat nu, sen blir det nog sängen och läsa Kirre.

Ha de så bra.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0