fortfarande sjuk

Fortfarande sjuk men som tur är börjar jag att må bättre. Så himla tråkigt att va ifrån vfu:n och bara vara hemma och må illa. Usch:(. Men doktorns råd börjar nog ge utslag, för ja känner knappt något illa mående alls nu. Hoppas hoppas jag kan jobba på måndag. Det måste jag bara göra alltså. Ska läsa lite litteratur som vi har till vfu: uppgifterna idag. Sen läsa en bok som vi har i uppgift me. Snart klar med den. Skönt.:)
Sen kommer älsklingen hit ikväll och tar hand om mig. Blir en lugn och slapp kväll.
Förresten så är jag i Näshult nu, för er som undrar.

Nehe ska väll läsa lite nu då.


puss puss


Kommentarer
Postat av: Majsing

Skönt att du äntligen börjar bli pigg igen!:)

2009-03-16 @ 11:01:20
URL: http://backler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0