back on track

Shit va man har missat egentligen? Inget slår friskis.. Var på friskis idag jag och Ida. Så himla kul:) Wiie. Men varför måste det vara så dyrt för? Om de inte hade kostat så mycket hade ja gått mycket mer. Men ska försöka gå en gång i veckan nu i alla fall. Sen promenera dom andra dagarna. De blir fint:)

Veckan har gått segt och snabbt på samma gång. Har inte gått så mycket i skolan. Men har haft ycket att göra ändå. Men skönt att va hemma i lägenheten och fixa lite samtidigt som man pluggar.

I tisdags var jag hos Ida och gjorde scones. Det var gott. Blev riktigt lyckat faktiskt. Mycket mys<3


 

Igår hände inte så mycket. Var i skolan en sväng och lyssnade på information om vilka val vi ska göra till hösten. Vilka kurser vi ska läsa och sådär. Sen gick jag runt växjö sjön. Så himla härligt väder säger jag bara. Älskar det. Men kunde bli lite varmare och så kunde snön försvinna också. Då blir jag nöjd.:) Sen läste jag hela kvällen, skulle ju ha läst tre skönlitterära böcker tills idag. Och jag hann. Gött gött.

Idag hade vi seminarium om böckerna vi läst. Mycket intressant och lärorikt. Sen städade ja lite och fixade. Sen åkte vi på teater. Var på hole in one me skolan. Riktigt rolig va den. haha. Sen har ja och Ida varit och tränat ju. Och nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hit. Han var nere i stan nu. Så han är här snart:) Va jätte länge sen vi träffades. Har inte träffats sen i söndags. Gud vad jag saknar honom. Shiiit..

Nehe ska skriva lite till morgon dagens seminarium som vi har mellan 8.15-10.00.
Sen efter de ska ja och älsklingen ner på stan och shoppa.:) och mysa hea dagen me varandra. Bra va?.:)

Ha de så bra.

puss puss


Kommentarer
Postat av: Gullet

Låter riktigt mysigt du ;) <3

2009-03-29 @ 19:48:02
URL: http://silvertar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0