seg söndag

Ja usch va seg man är idag.:S Men hade verkligen en jätte bra kväll igår me girlsen.
Först åkte jag till Hanna och lämnade mina saker, skulle ju sova där så. Sen gjorde vi i ordning oss det sista. Sen åkte vi till Fredrik där Frida väntade på mig, Hanna och Ida. Fick låna hans lägenhet och festa lite i:)
Blev massa snack och mys och så tog vi massa kort också som vanligt:). Mys<3
Sen drog vi till Emma och festade lite, där Manda och Vaggerydarna och massa andra va. Trevligt trevligt. Sedan blev det up. Så himla kul. Blev mkt dans igår.:) Tack för en underbar kväll brudar.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Hanna gick väll upp vid 12 tiden ungefär. Åt frukost och bara tog de lugnt. Hon hjälpte mig att fixa till min blogg lite. Tack tjejen. Så himla snygg nu. Super nöjd:) Sen åkte jag hem. Har spelat lite tv-spel och tagit de lugnt. Nu har jag duschat och om en liten stund ska jag åka till älsklingen., Mys<3

Nehe ha en bra kväll folk:)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Gullet

Ja hoppas verkligen du blev nöjd ?! För jag blev jätte nöjd, så jäkla snygg blev den jue <3

2009-02-01 @ 21:14:22
URL: http://silvertar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0