mys pys

Japp helgen har varit väldigt mysig och lugn och rolig. Gjort en hel del faktiskt. Älsklingen och min kväll i lördags spenderades i stugan. Vi kollade på film, grillade korv, myste och låg och snackade massa. Så himla underbar är du. Skönt att få bara vara du och jag ibland. Så sällan man är det känns det som. Men det var en väldigt lyckad alla hjärtans dag i alla fall.:) Älskar dig Oskar.

Sen igår tog ja de lugnt. Var ute och gick en lång runda med min brorsa. Riktigt gött väder va de ju också, solsken och allt:) De va gött. Sen åkte vi även skidor jag och min familj. Det var riktigt skoj, var ett bra tag sen ja gjorde de nu. Nice nice. Sen på kvällen blev det plugg och film. Kollade på beck. Den va bra. Hade en lugn och skön dag i Näshult.

Tillbaka i växjö idag och sista veckan innan vfu:n. Känns riktigt bra, men lite nervös börjar man ju blir. Men men de ska nog gå bra.

Tyvärr så dog min kamera innan, så kan inte lägga ut några bilder från helgen. Men det kommer.

Nu ska Sandra gå och lägga sig. Har sovmorgon i morgon, så himla gött. De gillar vi

Godnatt.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0