massa snö

Rätt så mysigt med snö nu faktiskt.  Hoppas det kommer mer så man kan åka skidor i helgen kanske. Skulle va riktigt gött faktiskt:) Men sen kan det gott försvinna tycker jag. Om drygt två veckor är det ju mars och då ska det inte vara någon snö. Då ska det vara fågelkvitter och solsken:) de tycker vi om.

Har fått ny vfu-plats nu. Ska vara på nottebäcksskolan i norrhult. Ska bli riktigt kul mend nya lärare och nya elever. Och annorlunda arbetssät och material och så. Ser fram emot det. Praktiken börjar vecka 9 så det börjar närma sin nu faktiskt. Spännande.

Sitter och vrålpluggar nu( eller läser) och försöker komma på en lärandesituation. Hm lite knepigt de där. Men hoppas ja och Ida kan klura ut något tillsammans. Väldigt intressant om det jag läser nu. Läser om olika pedagogiker. Har läst om montessori och waldorf och några till.

Ska iväg och simma sen också. Härligt..

Var på stan igår och köpte alla hjärtans dag present. Hoppas älsklingen blir glad:) Älsket och jag ska till farmor och farfars stuga på lördag och mysa som bara den. Mysa framför brasan, äta gott och bara vara med varandra. Sova där blir det nog också. Så de ser jag fram emot.<3

Nehe tillbaka till pluggandet.

ha en bra dag.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0