lugn och skön helg

Japp då har måndagen redan gått och en helg sprungit förbi.
Har haft en väldigt mysig helg:)
Fredagen blev lugn, åt hemagjord pizza hos älsklingen. Mm jummi.
Sen blev det lets dance och popcorn. Mys<3. Va rätt trött så det blev sängen tidigt för älsklingen och mig.
Lördagen åkte vi in till Vetlanda för att kolla på KM. Riktigt skoj att kolla på lite fotboll.
Fikade med Ida och Björn på stan också, sen shoppade jag lite me. Gött gött. Åkte tillbaka till KM en liten stund till och träffade hanna, manda och frida. Trevligt. Senare åkte jag och oskar hem till Näshult.
Hade kalas för mamma på kvällen, med lite släkt och så. God mat och tårta blev det
Sen blev det melodifestivalen och film med älsklingen..
Söndagen var lugn, var och åt middag hos Oskars farmor. Sen när han var och tränade kollade jag och hans syster på film. På kvällen blev det lite mys me älsklingen och så. Älskar dig baba du är BÄST!. <3

Idag har jag haft två föreläsningar. Rätt så intressanta. Men gud va trött jag var när jag kom hem vid 4. Var tvungen att sova lite, var helt slut usch. Sen nu ikväll har jag varit och handlat och gått me Ida.
Sen blev jag klar med min städning som jag påbörjade i fredags. Så nu är det skinande rent i hela lägenheten. Gött gött.

Nehe ska väll gå och lägga mig nu. skola 10-12, 13-16 imorgon.

Godnatt.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Figge

kolla min blogg, du är utmanad!

2009-02-11 @ 23:35:52
URL: http://mrfigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0