mamma på besök

Var jättetrött idag när jag vaknade, men kunde inte somna om så jag gick upp. Blev pigg rätt så snabbt så det var ingen fara. Det var verkligen värt att va lite trött efter Winnerbäck igår. :)
Mamma kom och hämtade mig vid 11-tiden hos Oskar, sen åkte vi in till Växjö. Åkte hem till mig först och fikade lite och tog det lugnt. Sen tog vi bussen ner på stan för lite julklappsshopping. Hittade rätt många julklappar faktiskt som jag köpte. Skönt att inte ha så många kvar längre. Sen åt vi ute och fortsatte och shoppa lite.

Kul och skönt att ha mamma på besök i bland faktiskt. En helt lyckad dag faktiskt. Sen åkte hon hem framåt 5-tiden och då vilade jag lite. Och sen har jag pluggat lite, käkat och kollat på mammas pojkar. Härligt att dom som jag hejade på blev valda av de tre killarna :) Bra gissat av mig :)

Nehe ska göra mig iordning nu sen blir det sängen.

Och imorgon är det helg. :) så himla gött. Men först ska jag plugga hela dagen. Börjar se slutet i tunneln nu :)

Godnatt

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0