Lycklig

Shit va lycklig man kan känna sig på en sån kort stund. Lycka för mig är att höra Winnerbäck spela live, se honom sjunga och spela dessa underbara låtar med så underbara texter. Det var en utav mina underbaraste stunder här i livet <3. Kärlek till kungen över alla andra kungar. Även att detta var min tredje konsert så kommer det absolut att bli flera.

"Alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
 det berätta du saknade mig inatt
 det gör jag med."

"jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder"

"som du sa, det verkar svårt att bli riktigt nöjd
det är så lätt att fantisera
mina tankar och minnen står mig upp i halsen
men mycket vill ha mera"

"men det var längesen
ja det var evigheter sen nånting brann iallafall nära mig
har du hittat hem
jag har hört att du har skaffat en lägenhet nu och stadgat dig

"och det är tjatigt att vara på rymmen jämt
det är så mycket som man borde klarat av vid det här laget och bestämt"

"det stinker från en pissoar
och jag hör hur några pratar
”jag älskar mitt meningslösa liv
hur är ditt liv”
och nån svarar ”jag är glad att bo
i Stockholm”






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0