lördags kväll

Har haft en mysig dag på stan med älsklingen. Har bara en liten julklapp kvar till pappa och till Manda och Frida. Men sen ska nog allt vara klart tror jag. Hoppas jag inte glömt någon bara. Ska alldeles snart åka till Norrhult, där vi nog ska upp till Oskars föräldrar där det görs julgodis ikväll. Där även Elin och Sebbe är, kan nog bli trevligt :) Men börjar känna att mitt party sug har nått toppen snart, är så sjukt sugen på fest :) Men nästa söndag blir det ju fest och det ska bli jättekul. Längtar som bara den. :)

Blev äntligen klar med min hemtenta igår kväll också, ska läsa igenom det på måndag och sedan skicka in den. Och imorgon ska jag börja lite smått med hälsotentan, ska börja läsa den skönlitterära boken till uppgift 2. Sen tar jag nya tag på måndag igen.

Nehe om jag skulle packa ner lite saker lite snabbt nu så vi kommer iväg sen.

Ha en bra kväll.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0