Längtar till ett riktigt hem

Börjar känna att jag vill ha en lägenhet med älsklingen nu, så det känns som att det verkligen är vårt hem. Där man kan inreda och fixa hur mycket som man själv vill. Särskilt nu vid jul när det är så mkt julpyssel man vill göra, det är ju så himla roligt och det blir ju så himla fint sen också. Har bestämmt att vi ska ha en gran i Oskars lägenhet i alla fall. Vill ha lite julkänsla när jag ska bo där för det mesta, sen ska vi såklart pynta med massa tomtar och sådär. Men det gör vi inte förrens nästa helg, tycker det blir precis lagom då. Blir inte så mycket julkänsla i Växjö nu eftersom jag inte ska vara där under jul och nyår. Så därför vill man ha extra mycket känsla när det äntligen blir jul :)

Och idag är vi i Näshult och har kollat lite på gran, jätte svårt att hitta den perfekta granen tycker jag. Men men, det är väll så det är kanske. Ska baka pepparkakor sen i em också. Mysigt :)

och nu vill mamma ha hjälp med maten, får väll vara snäll och hjälpa till lite då kanske.

Ha en bra Lucia :)

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0