Ja se det snöa ja se det snöa det var väll roligt hurra :)

Jag säger bara Snö. Va mysigt det är att det äntligen har kommit snö. Det är helt vitt ute nu och hela dagen har det snöat stora vita flingor. Me like. Blött, men det är det verkligen värt. Hoppas det ligger tills julafton nu, håller tummarna för det i alla fall.

Varit på stan idag och inhandlat de sista julklapparna. Eller har en kvar, men vet ungefär vad jag ska köpa så. Har ingen panik i alla fall. Känns jätte skönt att ha allt klart. Fikade med Ida och Manda också, det var mys <3

Och imorgon ska jag till tandläkaren i Vetlanda och sen blir det plugg. Så nu ska jag åka till Norrhult till älsklingen så jag slipper gå upp så tidigt imorgon för att åka till stan.

puss puss//Sandra



Kommentarer
Postat av: ida

Japp det var mysigt bruden <3 Hoppas det gick bra hos tandläkaren.Ucha, tycker synd om dig !! På tisdag blir det mera mys :) Frida undrade om vi inte kunde vara hos henne..

2009-12-16 @ 12:52:34
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0