Helgen

Redan måndag kväll och jag känner hur snabbt dagarna, veckorna går. Snart är det julafton liksom. Helt sjukt är det. Kom för en stund sen hem efter att ha varit på fika med massa gott med klassen. Det var riktigt trevligt, alla hade med sig något som de bjöd på. Och allt var ju så himla gott och mysigt, men shit va mätt jag blev där ett tag. Sådär äckligt mätt man kan bli av godsaker. Men det var det nästan värt faktiskt, trevligt sällskap och goda saker skadar väll aldrig en trist måndagskväll som denna. För visst har hela den här dagen varit trist, eller rättare sagt vädret. Usch helt grått och blött har det varit hela dagen. Tråkigt.

Hade min sista lektion idag innan julen, så himla skönt. Men som alla då tror så har jag inte jullov än. Icke sa Nicke, har två hemtentor kvar som ska göras. Men är snart klar med den ena så det känns skönt. Har satt upp mål på när den ska vara klar så. Hoppas jag kan hålla det.

Helgen har varit underbar och mysig.
Lördagen var jag och älsklingen på stan och handlade julklappar och gick runt och myste. Sen åt vi på thai resturang med Oskars föräldrar som också var i stan. Det var riktigt gott. Sen när vi kom hem runt 4-5 tiden bakade vi lussekatter. För första gången själv och det blev faktiskt jättebra. Och dom blev riktigt jummi :) Efter det gick vi till Oskars föräldrar där även hans syster och sambo var. Åt lite kvällsmat och kollade på tv och så. Bebismagen är ju så himla mysig nu alltså. Så gos.

Och igår, söndag var en riktigt slapp dag. Pluggade, var ute och gick, lagade mat och myste med baby sen när han kom hem från träningen. Skönt och ha sådana slappdagar ibland med faktiskt.

Nehe funderar på om man ska göra sig en knäckemacka och lite te. Om de nu går ner då..

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0