Hej mitt Vinterland

Va härligt det är att det har kommit snö, och att den ligger kvar. Så himla mysigt. Hoppas den är kvar till jul bara. För vem vill inte ha en vit jul?.

Och igår var jag ju och tränade också, var på aerobics, och shit va kul det va. Märkte verkligen va jag har missat de här veckorna. Träna är livet de :)

Är nästan klar med uppgift 2 på hemtentan nu också, känns så himla bra. Var det målet jag hade, att nästan va helt klar med den uppgiften. Och uppgift 1 ska jag också ta itu med, gör lite smått varje dag nästan. Men under jul ska jag vara ledig har jag bestämmt. Men tentan ska ju inte vara inlämnad förrens 3 januari så jag har lite tid mellan jul och nyår så det känns skönt.

Nehe nu har jag packat allt jag ska ha med mig till älsklingen, så nu ska vi först åka och köpa en sista julklapp och handla lite mat. Sen åker vi hem till älsklingen. Så skönt att vara där under jullovet. För visst har jag jullov nu, jo det har jag. Men en hemtenta.
Jippi JULLOV :)

puss puss//Sandra


Kommentarer
Postat av: sanna

Vad fint du har fixat på din blogg! Ja nu tycker jag vi tar jullov. Ha det så mysigt!

2009-12-21 @ 21:14:11
URL: http://storlillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0