God Jul

Idag har det varit julafton, eller är fortfarande det. Dagen har varit trevlig och mysig. Så som julafton ska vara. :) God mat, härligt sällskap, kalle anka :) och fina julklappar. Fick väldigt bra julklappar i år, är supernöjd :).
Men nu är man typ helt proppmätt och helt slut efter all julmat, julgodis och efter en lång dag. Ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig idag känner jag. Och det bästa är att jag ska lägga mig jämte min underbara älskling och somna gott :) Underbart <3

Idag har vi varit hos farmor och farfar med släkt och firat jul. Sen i kväll kom älsklingen hit och då blev det julklappsutdelning med familjen Karlsson. Det var mys. Och imorgon ska vi fira jul hos mormor och morfar med släkt. Ska bli trevligt. Sen på kvällen blir det fest med brudarna. Ska bli så himla kul, är taggad som bara den. På juldagen brukar festen bli riktigt lyckad.

Nehe nu väntas sängen.

God jul önskar jag er alla.

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0