Fy faan

Gud va trött jag är nu efter afropowerdancen. Var inte så himla trött när väl passet var men nu känner jag mig helt mörbultad. Ngt säger mig att det kanske inte var så bra att gå och träna eftersom jag har lite små feber på senaste tiden, men idag har jag kännt mig pigg och liksa så igår med. Men men, ser ut att det blir en rätt så lugn helg, skönt det så denna jäddra feber kan försvinna ngn gång. Kan man aldrig få bli riktigt frisk?

Dagen har gått snabbt, har kommit en bra bit me hemtentan nu så det känns skönt. Sen har jag lagat mat, och tagit det lite lugnt, och varit och tränat då.
Ska käka lite nu, det blir tomtegröt och macka. Det är jummi :). Sen ska jag bort till Ida och dricka lite glögg och mysa lite :) Det tycker vi om

nehe nu kurrar magen så nu blir det kvällsmat :)

puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0