dan före dan före dopparedan.

Jap idag är det tisdag och det innebär att det är två dagar kvar till julafton. Längtar som bara den. Så himla mysigt. Och imorgon är det lillejul. Ska fira jul med älsklingens familj i Norrhult. Där vi ska äta julmat, öppna julklappar och ha det allmänt trevligt. Längtar tills dess också :)

Och nu ikväll har jag varit inne och träffat de bästa brudarna. Vi hade julklappasutdelning och drack lite glögg och myste ihop. Fick väldigt fina julklappar av dem. Ni är dem bästa som finns. Älskar er så himla mycket <3
Sen närt jag skulle hema hade det snöat som bara den, och det snöade fortfarande när jag gick ut och skulle köra från stan. Fy faan, det var inte lite snö som kom heller och låg på vägarna. Det var typ 10 cm snö och självklart hade inte plogbilen varit ute ovch kört än. Så jag låg väll i 50km/h ända hem. Körde väll i högst 60km/h och som lägst 40km/h. Hoppas det är plogat imorgon när jag ska till Norrhult. Håller tummarna för det.

Kom till Näshult idag em för jag skulle in till stan, så jag kunde låna mamma och pappas bil. Sen passade jag på att hälsa på dom lite nu när jag inte "bor" hemma över jul. Och igår tog jag och älsklingen in granen i hans lägenhet och senare pyntade vi den. Det blev riktigt mysigt. Och i lördags städade vi och pyntade hela lägenheten med massa tomtar och sånt. Så himla mysigt det är nu. Riktig julkänsla har jag nu.

Nehe ska nog gå och lägga mig nu. Har inte sovit i Näshult sen i sommras. Känns lite konstigt faktiskt. Men det ska nog gå bra.

Ha de så bra.
Och God Jul på er alla. Hoppas ni får en underbar och mysig jul.

Puss puss//Sandra



Så här ser min och älsklingens gran ut. Visst är den fin? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0