bara en vecka kvar till jul

Ja nästa torsdag är det julafton och då vid denna tiden är jag hos farmor och farfar och myser och väntar på julmaten. Längtar jätte mkt till jul nu. Och julmyset kommer börja redan på tisdag då vi brudar ska byta julklappar och äta godsakar och snacka skit. Me like <3. Sen på onsdagen är det julfirande hos familjen Gran, där vi ska äta julmat och öppna julklappar och massa annat mys. Sen fira med min släkt på julafton och juldagen, sen på juldagens kväll blir det fest. :). Självklart blir det lite julförberedelser i helgen med älsklingen. Vi ska städa, ta in vår gran och pynta lägenheten. Wiie att man kan vara såhär lycklig när det börjar närma sig jul :)

Och idag ska jag TRÄNA. Wiho är överlycklig. Ska bli så himla kul. Och eftersom jag inte tränat på evigheter kommer det bli grymt kul idag. Men frågan är bara hur jag ska ta mig dit? Vet inte om jag vågar cykla nu när det är så halt ute. Men annars går jag nog, det kan ju va rätt skönt det också.

Ska laga mig lite mat nu, börjar bli rätt hungrig faktiskt.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0