Äntligen helg :)

Japp då var det fredag igen och det innebär helg. Så himla gött, och inte långt kvar till lov och julen nu heller :) Idag har jag pluggat lite smått och tagit det rätt lugnt. Sen var jag på stan en sväng med Ida. Det var mys, blev nte så länge dock. Men det var trevligt :). Och nu har jag tänt massa ljus och så och nu innan kom älsklingen också. Så snart blir det mys till Idol med lite godis. Fredagsmys på högsta nivå.

Ska ner på stan imorgon me älsklingen och julhandla lite, ska bli riktigt mys :) Och sen när vi kommer hem till Oskar i Norrhult ska vi baka lussekattar. Det ska bli jättekul, hoppas att vi lyckas. Det är ju så himla gott med lussekatter. Me like <3. Sen på kvällen blir det myskväll med film och mkt mys <3

Nehe nu ska jag bänka mig i soffan framför tvn och kolla på Idol med min man ;)

Ha en bra kväll.

puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0