1 december

Då har man sett första avsnittet av julkalendern då. Vad tyckte ni om den? Jag tycker som alltid nu för tiden att den är sådär, nästan för dålig. Men som alla säger det blir nog aldrig mer lika bra som det var förr. När mysteriet på Greveholm, jul i kapernaum, sunes jul gick. Det är nog bara ett minne blott. Men även att kalendern verkade dålig idag så känner jag någonstans att jag vill titta. För det hör liksom till. Får se om den är ngt att ha i fortsättningen. Vad som ska hända stål Henrik och super Sara. haha.

Har haft så himla ont i huvudet idag med. Inte så himla kul :( Men som tur är det bättre nu :)
 
Så nu åker jag iväg till baby och myser lite.
Han ska iväg med jobbet imorgon och jobba och sova över. Så han kommer inte hem förrens fredag kväll. Och så länge kan jag ju inte vänta.

Och förresten, grattis älsklingen och bror som har namnsdag idag :)

Puss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: ida

Har Hanna varit här med eller är det du som är duktig? Hoppas du är frisk tills på fredag för jag är jätte party sugen !

2009-12-02 @ 15:20:48
URL: http://idalindahls.blogg.se/
Postat av: Sandra

detta har jag gjort själv, men hanna ska fixa lite till med den :)

2009-12-02 @ 17:13:42
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0