Uppackning i Växjö

Idag är jag i Växjö en sväng. Har lånat Oskars bil så man får med sig lite saker. Så jag och Ida kom väll hit vid halv 12 tiden. SÅ vi har gjort lite på vårat arbete som behövde kompletteras. Har precis ätit mat och nu håller jag på att packa upp alla saker. Var så himla mycket kläder så jag var tvungen att rensa ur lite kläder också. Håller även på att frosta ur min frys och torka rent i kylskåpet. Så det är full rulle.

Känns helt okej att vara tillbaka i Växjö faktiskt. Men ett måste är att fylla på min frys och kylskåp. Det är ju så det ekar där inne.. haha..

Nehe åter till städandet och de..


puss puss//Sandra


Kommentarer
Postat av: Ida

mycket kläder är det !

2009-08-26 @ 20:07:25
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0