Love it.

Ja vädret som har varit nu i några dagar är helt underbart. Men tror nog att de blir sista stekandet för denna sommar. Så ska vara ute så mkt som möjligt nu i em/kväll. Har klippt gräset, solat och badat idag. Hur härligt som helst i solen och i vattnet. Trodde de skulle vara svinkallt men det var jätte skönt.:)
Och igår var jag på Öland och stekte och badade också:). Älskar verkligen Öland och det var fortfarande fint där och rätt skönt i vattnet. Men det var nog årets sista dopp i havet i alla fall.

Nu har Hanna och Manda flyttat också. Känns lite konstigt. Men ja börjar ju me skolan snart så då kommer man nog ha massa annat att tänka på. Och Manda bor ju i Växjö så henne hoppas jag att man träffar lite oftare. Saknar i alla fall mina brudar. Ni är dom bästa <3

;Min Oskar är me helt underbar. Vad skulle jag göra utan dig. Älskar dig <3

Snart är sommaren slut och då börjar allvaret..

ska gå och göra sallad t maten nu i alla fall..

ha de så bra.

puss puss//Sandra

Kommentarer
Postat av: Miss Hanna

Även om jag är ända uppe i Västervik så känns det som ni bara är något hus bort , konstig känsla ;)

2009-08-23 @ 19:55:09
URL: http://missswanstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

miss you darling, ska bli mysigt att träffa dig på onsdag och sedan festa på lördag !

2009-08-24 @ 23:47:32
URL: http://idalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0