Längesen sist

Hinner knappt skriva nu på sommaren för man har så mycket annat att göra.
De är ju både bra och dåligt. Dåligt för att då hinner jag inte skriva något i bloggen. Men det gör ju inte så mkt. Har ju haft så mkt skoj i alla fall:)

Livet leker i alla fall med mig, tråkigt att sommaren snart är slut. Men har ju hunnit me rätt mkt som sagt var.
Och nu är det färdig jobbat för denna sommaren. Har varit jätte kul att jobba, fast lite jobbigt har de också varit förstås. Men de är gött att tjäna massa pengar i alla fall :)

Och imorgon fyller man år. Så ska ha lite kalas ikväll för de närmaste brudarna. SÅ ska väll börja förbereda lite snart tror ja. Tråkigt att inte solen är framme i dag heller. :(.
Och älsklingen fick ont i huvudet så han ligger och vilar lite. Känner mig rätt seg i huvudet jag med idag, är nog åska på gång. :(

nehe ska nog äta lite lunch nu.

ha de så bra.

Puss puss//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0