Då var man inne på sin femte termin på lärarutbildningen :)

Japp vi börjar verkligen bli veteraner här. Har haft kursintroduktion idag på utomhuspedagogiken och det känns helt okej faktiskt. Ska bli jättekul att gå denna kursen. Ser verkligen fram emot allt vi ska göra:)
Dagen i all ära har gått väldigt snabbt tycker jag. Började inte förrens vid 1. Så innan dess plockade jag upp lite grejer här i lägenheten, gick en runda sen duschade jag och åt. Efter det var det dags att gå till skolan. Efter skolan åkte jag och Ida ner på stan och shoppade lite. Eller det mesta jag köpte behövde jag verkligen. :) Sen har jag och Ida varit ute och gått. Och nu har jag ätit kvällsmat och håller på att plocka upp saker och rensa och så. Sammanfattningsvis har dagen varit helt okej :). Men jag har saknat min älskling lite faktiskt. :(

Helgen har också varit jätte bra. Har både tagit det lugnt och festat till att rejält haha. ;)
I fredags så var jag inne i stan och fikade och shoppade lite me Ida och Frida. Det var mycket mys. <3 sen när jag kom hem var jag ute och gick med mamma. Sen fick jag så jäddra ont i huvudet så kvällen blev rätt lugn. Men var och kollade på fotboll senare på kvällen då huvudvärken hade gått över. Sen blev de mys me baby resten utav kvällen <3.

Lördagen var jag och Oskar och kollade på möber till hans lägenhet i Lammult. Hittade en soffa som han ska köpa. Den var riktigt fin. Ska bli så mys att komma hem till honom i hans egna lägenhet alldeles snart. Sen på kvällen var det Augustifesten som gällde. Förfestade hemma hos Oskar med massa underbart folk. Hade verkligen jätte kul. Va en jätte lyckad kväll:) Ni är bäst <3

Söndagen var väldigt lugn. Kollade på filml, vilade och mös med älsklingen. SEn på kvällen åkte jag och baby till Växjö. Var och handlade sen kom Björn och Ida till mig. Lagade tacos och mös lite. :) Sen somnade jag gott i älsklingens famn. <3

Nehe ska plocka lite till innan jag ska gå och lägga mig. Börjar bli lite sömnig.

ha de så bra.

Puss puss//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0