äntligen klar:)

Ja då var jag efter många timmars plugg färdig med rapporten, uppgift 1, 2 och 3. Känns så himla skönt:)
Men nu är man inte lite trött, pluggat hela veckan som bara den. Ska bli så härligt me helg. Får se va som händer i helgen. Egentligen hade jag och Oskar tänkt att åka till öland med Hanna och Anton och träffa Ida och Björn.Men nu skulle tydligen Oskar ha träningshelg. Så himla typiskt. Jag som hade sett fram emot detta så himla mycket, komma iväg lite. Får väll åka utan Oskar då. Var verkligen så laddad för det här. åå tråkigt:(

Min kusin kom hit vid 5 tiden ungefär. Snackade massa och fikade lite. Det var trevligt och mumsigt.

Shit vilket väder det har varit dom här två dagarna nu. Helt underbart. Känner verkligen att våren är här. Men har inte varit ute så himla mycket, har ju haft så mycket att plugga. Usch, men det blev en promenad igår i alla fall. Och ikväll blev de en liten också. Och igår på kvällen åkte ja till älsklingen. Då gjorde vi fruktsallad och hade det mys<3

Nehe ska läsa igenom min rapport nu, så ja vet va ja ska säga imorgon.

Ha de fint.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0