älskling kom hem!!

Shit vad jag saknar min älskling. En hel helg utan honom har varit jobbig. Men det har gått bra ändå. Och när vi knappt kan prata me varandra blir det ju ännu värre. Vill höra din underbara röst hela tiden. Inser verkligen hur mycket jag älsklar honom <3. Men skönt att veta att han har de bra där borta i London. Hoppas han kan komma hit på tisdag när han kommer hem. Då vet ja en som skulle bli jätte glad.:)

Helgen har varit riktigt lugn. Känns skönt att ha en slapp helg ibland också.
Fredags åkte jag hem till Näshult där jag har varit hela helgen. PÅ kvällen träffade jag Hanna, Ida och Manda i Vetlanda. Hade lite tjejmys. Va riktigt trevligt. Ni betyder så himla mycket.<3

Lördag: Hela dagen var det kanon fint väder hemma. Så jag solade i stort sett hela dagen, från 12-16. Fast jag tog några pauser och gick in och pluggade lite. Skönt att ha kommit igång me tentaplugget nu i alla fall:) Sen på kvällen åt vi tacos och sen var jag, pappa och oskar ute på en promenad. Senare blev det robinson, godis och film. Så de va en trevlig kväll.

Idag har jag inte heller gjort så mycket. Kollat på film, var ute på en lång härlig promenad me massa bra musik:)
Och nu är jag tillbaka i växjö igen. Håller på att fixa lite i lägenheten.
Ska gå en runda me sanna om en stund.



Denna bild är tagen för några helger sen då vi var på Öland.:) Det var mys.

Nehe ska göra ngt vettigt nu.

Ha de så bra..

puss puss


Kommentarer
Postat av: Gullet

Du är så himla fin Gumms !<3

2009-04-20 @ 14:50:08
URL: http://silvertar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0