Trött

Ja usch vilken dag det har varit idag. Tillbringat den framför tvn och sängen för de mesta. Jag och älsklingen har varit typ helt slut. Vet inte va de kan va, de tar hårt att ligga på topp kankse.?

Helgen har varit lugn och bra.. Fredagen tillbringades i Vetlanda med Manda på stan och hemma hos henne. DEt var mys, så skoj att träffa dig lite på tu man hand..;). Hittade en kofta, ett linne och lite annat.. De va nice.
Sen gick jag på friskis och svettis på kvällen. Fy faan vilket roligt pass. Men jobbigt som bara den var det. Måste gå på de snart igen.:) Sen vidare till Norrhult med buss. Mös med älsklingen och kollade på film. Var rätt slut efter träningen så somnade som en stock.

Lördag blev det att gå upp tidigt. Pappa kom och hämtade mig vid 10. För vi skulle ju på släktträff vid 11.
Det blev en bra och trevlig dag med släkt som man inte träffat på väldigt väldigt många år. Det var skoj..:)
Senare på kvällen åkte jag in t stan för att mysa och umgås me brudarna. Det va också mys. Ni är bäst..<3
Sen hem med älsklingen och mysa lite till, och somna gott i din famn. Älskar dig Oskar nu och för alltid..:)

Ska vara hemma rätt mycket nu i Näshult. Praktik i 5 veckor nu. Det känns faktiskt jätte kul, lite jobbigt med alla uppgifter men de löser sig nog.:)

ska fixa lite nu och så.

ha de bra..

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0