sol, värme och glädje


Snart har det gått en vecka på praktiken då. Och det känns faktsikt jätte bra. Fast man är rätt slut körd efter en dag med eleverna och planering och rättning av böcker osv. Men kul det är det faktiskt..:)
Var hos min moster och pratade lite om hur jag ska lägga upp en uppgift. Och hon kom med många bra ideér. Skönt att ha ngn att bolla lite me. Kände mig lite vilsen där ett tag.


Var ute och gick häromdagen i det fina vädret. Så himla gött me sol och värme nu igen..:)


På lördag bär det av till Ullared. Och det ska bli så himla skoj:) ..Längtar.
Shoppa, shoppa, shoppa.

Fått csn och imorgon kommer det in lön och bostadsbidrag. Gött som bara den. Det blir fiiint..:)
Kom på nyss att jag har väldigt mycket pengar. Och det känns så himla bra.
Blir till att spara en hel del nu. Inte bara slösa.

Nehe nu är det väll idol tror jag.
Sen blir det lite plugg och slappa lite.

Imorgon är det FREDAG:...:)..Wiieee...

ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0