Små och snälla barn

Jahopp då var första dagen på praktiken avklarad.. Känns faktsikt bra. Men väldigt mycket nytt. Nya elever, ny klass, nytt klassrum och nya uppgifter att arbeta med. Men jag tror jag kommer klara detta efter många pustande och många men. Men det bästa av allt är att det är så himla kul att jobba med barn..:). Får tänka på de när de blir svårt och lite jobbigt me uppgifterna.

För övrigt har jaf bara tagit det lugnt idag. Sov inte så mycket inatt, så ja tog en liten tupplur när jag kom hem.
Sen har ja kollat på tv, arbetat lite me uppgifterna och varit ute och gått..

Nehe ska gå och äta min goda kladdkaka nu som ja gjorde innan..MM jummi..

ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0