Ledig idag

Jahopp då var ännu en helg förbi. Och denna helgen har varit helt perfekt.

I fredags kom Oskar hit, och det första som hände var att jag fick en bukett med röda rosor. Så himla bäst är du älskling!!
Sen käkade vi pizza, och kollade på film och myste som bara den. Var dock väldigt trötta både två så vi gick och la oss rätt tidigt.

Lördagen var vi nere på stan en sväng, jag köpte ett par byxor, ett par skor och lite annat smått. Sen tog vi de lugnt resten av dagen. Åkte hem till Oskar på kvällen sen, och jag åkte in till Vetlanda för att festa. Hade en helt okej med er brudar.:) gött att ni övertalade mig att hänga me. Blev mkt dans inne på hotellet me de bästa.<3

Söndagen blev slapp( så som alla andra söndagar brukar vara). Fast denna blev extra slapp. Va så himla seg och trött.
Ville bara ligga kvar i sängen och mysa och sova. Fast de va typ de vi gjorde hela dagen.
Eller just det vi var ute och cyklade också. Duktiga som vi är.:)

Åkte till växjö idag på morgonen. Har bara tagit de lugnt idag. Pluggat rätt mkt. Skönt och ha de gjort tills imorgon.
Ska laga lite mat snart, sen ska jag iväg och träna friskis.. Wiiie längesen ja gjorde de nu. De ska bli gött.

Annars lever jag livet.
Och imorgon kankse de blir fest igen..

 ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0