Wiieee

Äntligen färdig me arbetet och redovisningen.. Åå va skönt.
Kom precis hem från skolan. Redovisade arbetet i små grupper och sen gjorde vi en utvärdering.
Så nu är dena kurs slut och på måndag börjar det en ny kurs och då är det nya tag som gäller.
Skönt med en hel ledig helg nu i alla fall. Ledig från skolan helt och hållet:)

Ska nog lägga mig och vila en liten stund. Gick upp rätt så tidigt idag, så är rätt slut.
Är verkligen så himla lättad:)

Ikväll blir det mys me älskligen, längesen sist nu.'
Kanske skulle bada lite badkar om vi orkar.
Annars blir det bara att ta det lugnt.

Kanske plcka lite me mina kläder sen också. Så jag får i ordning på min byrå och så.

nehe nu blir det mys i sängen me lite tv och så:)

ha de bra fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0